Direktlänk till inlägg 4 juli 2014

Var finns Han?

Av Singel A - 4 juli 2014 13:06


Varje gång jag varit på väg till en ny dejt har jag funderat på att vaförf inte starta en blogg om alla dessa dejter, men samtidigt tänker jag att kanske är det den sista dejten. Så idag när jag sitter jag och vänter på dejtningsprojekt nummer 15 ska höra av sig om att han har kommit hem från sin lunch och golf bestämde jag mig för att börja.
I denn blogg får ni följa mig genom djunglen av killar, idioter, män och pojkar. Höra om de underbara dejterna och de misslyckade dejterna som är slut innan kaffet är uppdruckit. Vissa av killarna som kommer upp kommer jag att ha träffat genom vänner och andra av killarna kommer jag ha träffar via nätet. Ni kommer få höra om skamlösa erbjudnde man kan få som singel-tjej av okända män vi nätet.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Singel A - 13 januari 2015 02:38

Den dejt som än så länge har varit den roligaste var tyvärr med kille jag inte mins namnet på. "Dejten var jättekul, men det var inte killen :("Jag hade satt tre krav, det fick inte vara fakke på nått kaffe, det måste vara inne i stan och det måste f...

Av Singel A - 8 januari 2015 23:54

I slutet av förra året tänkte jag att jag kanske skulle teta en av alla dessa dejtingsidor som man betalar för, för att se om mn kunde hitta fler personer som är seriösa och inte bara ute efter ett ligg. Så jag tog och skaffade mig ett konto på elits...

Av Singel A - 7 januari 2015 22:48

Det är ganska exakt för ett halvår sedan jag satt i min gamla lägenhet och bestämde mig för att skapa denna blogg. Det blev inte mnga inlägg innan plötsligt slutade att skriva. Mitt liv kom att vända sig upp och ner minst sagt, men en av sakerna jag ...

Av Singel A - 7 juli 2014 22:40

Inser att jag har ändrat på mig sedan första dejten för över ett år sedan. De första dejterna jag var på fann jag ett intresse i varje person jag träffade. Varje gång kunde jag hitta något som jag gillade och som jag tyckte man kunde bygga vidare på....

Av Singel A - 6 juli 2014 23:28

Kom på en sak jag glömt skriva om. Kille jag träffade härom dagen som ville kramas och pussas på första ejte och som snarare var avskräckande är lockande hörde av sig igår och undrade om jag ville ha sex med honom nu. Hum! Hur tänker människan? Om j...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards