Direktlänk till inlägg 6 juli 2014

Bakisdag och bakisånger

Av Singel A - 6 juli 2014 11:13

Igår var det möhippa som stod på sschemat, en av mina vänner ska gifta sig i sommar så vi tyckte att denna helg passade bra att dra ut henne på äventyr. Det blev, spa, lekar på stan och sen laserdom. Helt fantastisk dag, somnade gött när man kom hem sen.
Så idag är det bakisdag och bakisångerst dag för både fredag och ördagens påhitt. I fredags var jag ju ute med mina underbara killar, dvs. min bror och två killkompisar. ilka är de där tre killarna jag knappast kan klara mig utan. Ångesten är mest över den ene av killarna, men killen som jag tidigare har dejtat, eller snarare dejtningsprojekt nummer 9.
Hade det bara vatit jag som bestämt äver vår rellation hade jag inte varit singel längre. Han är inte perfekt men jag kan inte sluta tycka om honom. Jag vet inte hur många diskustioner jag och han har haft om detta och att han inte vill ha ett förhållande men den underbara idioten vill inte försvinna ur mina tankar. Tror det är mer än ett halvår sedn vi var på första dejten och sedan dess han vi haft kontakt, han har träffat andra tjejer och jag andra killar, men ändå kan jag inte sluta tänka på honom. Dom dejter jag varit på sen jag började umgås md honom har kännts så konstiga, jag har inte kunnat vara mig själv i samma utsträckning som jag är mig själv när jag är med honom. Han får mig at skratta, le och njuta av varje stund jag är med honom. Har jag en dålig dag hör jag bara av mig till honom och jag är garantrad att jag för en liten stund har glömmt mina bekymmer och njuter av stunden.

Ja, jag vet att jag borde släppa honom för att mina knslor inte blir bekräftade, men jag kan knappast klara mer än två veckor utan att träffa eller prata med honom, för han är en sådan energigivande sak som bara får mig att hoppa av lisglädje.

Okej, ångesten från i fredags kommer ifrån att vi hade ett tyst bråk när det var dags att gå hem. Vi satt på bussen och sa inte ett ord till varandra, dels för att han tyckte jag var jobbig och dels för jag blev ledsen över att han tyckte det. När jag hade kommit hem smsade vi lite och han tyckte vi borde prata. Men jag vill faaaan inte prata med honom för jag vet redan vad han kommer att säga.

Nu när detta inlägg är skrivit ska jag påtervända till baddo- chatten och se vad som skrivs där. Kille jag skulle ha träffat i fredags hörde innan av sig och frågade om jag villa träffas idag och sen har två andra ockå hört av sig och vill träffas :) Så vi får se hur dagen slutar...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Singel A - 13 januari 2015 02:38

Den dejt som än så länge har varit den roligaste var tyvärr med kille jag inte mins namnet på. "Dejten var jättekul, men det var inte killen :("Jag hade satt tre krav, det fick inte vara fakke på nått kaffe, det måste vara inne i stan och det måste f...

Av Singel A - 8 januari 2015 23:54

I slutet av förra året tänkte jag att jag kanske skulle teta en av alla dessa dejtingsidor som man betalar för, för att se om mn kunde hitta fler personer som är seriösa och inte bara ute efter ett ligg. Så jag tog och skaffade mig ett konto på elits...

Av Singel A - 7 januari 2015 22:48

Det är ganska exakt för ett halvår sedan jag satt i min gamla lägenhet och bestämde mig för att skapa denna blogg. Det blev inte mnga inlägg innan plötsligt slutade att skriva. Mitt liv kom att vända sig upp och ner minst sagt, men en av sakerna jag ...

Av Singel A - 7 juli 2014 22:40

Inser att jag har ändrat på mig sedan första dejten för över ett år sedan. De första dejterna jag var på fann jag ett intresse i varje person jag träffade. Varje gång kunde jag hitta något som jag gillade och som jag tyckte man kunde bygga vidare på....

Av Singel A - 6 juli 2014 23:28

Kom på en sak jag glömt skriva om. Kille jag träffade härom dagen som ville kramas och pussas på första ejte och som snarare var avskräckande är lockande hörde av sig igår och undrade om jag ville ha sex med honom nu. Hum! Hur tänker människan? Om j...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards