Alla inlägg den 13 januari 2015

Av Singel A - 13 januari 2015 02:38

Den dejt som än så länge har varit den roligaste var tyvärr med kille jag inte mins namnet på. "Dejten var jättekul, men det var inte killen :("
Jag hade satt tre krav, det fick inte vara fakke på nått kaffe, det måste vara inne i stan och det måste finnas andra människor runt om. Sagt och gjord så var det. Vi möttes som vi hade sagt vid Domkyrkan, och tog oss en promenad till Biljardpallatset (palatset.se) där blev det att spela Shuffelboard och dricka öl i två timmar för att sedan slå oss ner i fåtöljerna och sitta och prata resten av kvällen. Killen var jättetrevlig, men tyvätt inget mer :).


Efter dejten höll vi kontakt och bestämde oss för att träffas och julhandla några helger senare. I 5h hängde han med mig runt på stan för att leta klappar (tålmodig kille), under dessa 5h kände jag inte någon lite gnutta av att jag skulle vilja närma mig honom, eller vilja gå hand i hand med honom. Tyvärr saknader attraktion från min sida, men han uttryckte flera gånger i sms att han ville mer och han ville ses...

Med dessa erfarenheter var det bara att leta vidare i djunglen efter nästa..

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards